Uspešna komunikacija na Facebook strani
Ste skrbnik Facebook strani vašega podjetja ali organizacije (ali o boste to šele postali in ne veste, kako začeti)? Vas neprestane spremembe Facebook strani begajo? Se sprašujete, kakšen način komunikacije je najbolj primeren za vaše sledilce? Bi si radi olajšali delo z načrtovanimi objavami? Razmišljate o možnosti plačljivega oglaševanja na Facebooku?
Potem je ta praktična delavnica kot nalašč za vaše potrebe!
Datum: torek, 11. oktober 2022
Ura: med 13. in 16. uro
Vsebina:
- Vzpostavitev Facebook strani (informacije na strani, opisi in ostali podatki, splošen izgled)
- Splošne zakonitosti omrežja Facebook (značilnosti uporabnikov, prisotnost ciljne publike na omrežju)
- Terminski načrt objav na družbenih omrežjih
- Slog in ton komuniciranja na omrežju Facebook
- Vsebina objav na omrežju Facebook (kategorije objav, vzpostavitev stika s sledilci)
- Primeri dobre prakse (izgled in vsebina objav, interakcija s sledilci)
- Infrastruktura (profil/page, administracija, oglaševalski račun)
- Osnovni oglaševalski del (možnosti oglaševanja, ciljne publike, targetiranje, dosegi, rezultat – konkretno skupaj skozi eno oglasno kampanjo)
- Individualna vprašanja in primeri
Predavatelja: Hana Volfand, strokovnjakinja za vsebino in družbena omrežja, in Kristjan Stibilj, strokovnjak za marketing in oglaševalske platforme
Cena: 62,57 evrov/delavnico
Informativna prijava: TUKAJ
Več informacij: Posoški razvojni center - OE ljudska univerza (Anja Colja), e-pošta: anja.colja@prc.si, telefon: 05/38-41-512.